۲۹ اسفند ۱۴۰۱، ۱۰:۰۱

خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز بوشهر افتتاح شد

خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز بوشهر افتتاح شد

بوشهر- خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز بوشهر با ظرفیت ۱۰۰ دانش آموز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح دوشنبه در افتتاح خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌ها در آموزش و پرورش به عنوان یک اولویت دنبال می‌شود.

علی موحدی اضافه کرد: خوابگاه ورزشی شهدای دانش آموز بوشهر که در محله باغ الزهرا بوشهر قرار دارد قریب به ۱۰ سال هیچ‌گونه تعمیر و بازسازی در آن صورت نگرفته بود و به دلیل شرایط غیر استاندارد در حال تبدیل شدن به یک فضای مخروبه‌ای بود.

وی با بیان اینکه این خوابگاه ظرفیت ۱۰۰ دانش آموز را دارد، گفت: بهترین امکانات رفاهی از قبیل تخت‌های هتلینگ در آن قرار داده شد و فرصت برگزاری رویدادها و ورزش‌های ملی برای استان بوشهر فراهم گردید.

ساماندهی مراکز درمانی و رفاهی

موحدی با بیان اینکه امروز با همدلی و کار جمعی شاهد اتفاقات مثبت در آموزش و پرورش هستیم، ادامه داد: با ساماندهی مراکز درمانی و رفاهی به دنبال آن هستیم تا خدمات شایسته ای در شأن و منزلت فرهنگیان ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اعتبار صرف شده برای این خوابگاه را یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون دانست و تصریح کرد: مرکز شماره ۲ نیز با بازسازی‌های صورت گرفته در آن به عنوان تنها هتل سه ستاره شهرستان بوشهر محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: دیگر مراکز رفاهی در سایر استان‌های کشور که متعلق به آموزش و پرورش استان بوشهر است برای نوسازی در دستور کار قرار گرفته اند تا شاهد ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان باشیم.

کد خبر 5737344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha